Thuis in Emmen

13 juli 2015 - Emmen, Nederland

We zijn weer thuis. Onze terugreis is via een stop in Braunsweig, Duitsland goed verlopen.

We zijn moe, maar heel voldaan. Het was een geweldige reis. Het is ons heel goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar, ook met een groep weggaan is in de vorm die wij hebben beleefd heel leuk.

Veel tijd voor ons zelf, maar ook samen met anderen hebben we van allles ondernomen. Geweldig wat een ervaring. We vertellen jullie graag over  onze belevenissen.

Nogmaals allemaal  heel hartelijk bedankt voor het volgen en reageren op onze blog.

Liefs Geert Jan en Miny.

1. Job en Stientje:
    13 juli 2015
    Wij zijn momenteel in Zelhem om op te passén. Wij zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben.Gelukkig weer heelhuids thuis. Groetjes en tot ziens Job en Stientje
  2. Suze:
    15 juli 2015
    Het was erg leuk om op deze wijze met jullie mee te reizen. De woorden vertelden wat de beelden niet lieten zien, en soms waren de foto's een mooie illustratie van het verhaal. Zo te zien hebben jullie prachtige dingen gezien en een bijzondere reis gehad. Dank je wel voor het 'meereizen' :-). Suze
  3. Jurrien:
    15 juli 2015
    Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn in Emmen! Ook fijn dat jullie met zo'n goed gevoel terugkijken op deze reis.Het geeft je ook een gevoel van veiligheid he? En nu weer genieten van alle geneugten hier: ook mooi! Tot ziens en groeten van ons.
  4. Joke:
    17 juli 2015
    Lieve Miny en Geert Jan,

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en van de reis hebben genoten. Nu begint het dagelijkse leven weer. Het weer is zonnig dus dat zal wel lukken.Lieve groeten van Wim en Joke.
  5. Henk & Lucretia:
    23 juli 2015
    Hoi GeertJan en Miny,
    Hierbij willen wij jullie bedanken voor dat we in jullie vakantie mee mochen reizen,wehebben het echt leuk gevonden, en jullie hebben hier zeker ook vn genoten, verder hopen dat het goed met jullie gaat,ik ben even naar htziekenhuis geweest mijn hart sloeg op hol ik dacht dat van antibiotica kwam, bij cardioloog geweest en een 24 uur kastje gehad 6 augustus naar de cardioloog voor een echo en uitslag hoe en wat.we genieten van het mooie weer en alles wat op ons pad komt.

Groetjes uit Roderesch.