SKC groep Polen

31 mei 2015 - Kórnik, Polen

Deze reis maken we mer 16 equipes, het is een leuke groep zoals we er nu tegen aan kijken.

Er is veel wat we op eigen houtje doen. Je bent vrij om met zijn tweeën op stap te gaan. Wij zijn de laatste dagen samen met een stel uit Groningen weg geweest. Heel gezellig.

Het reizen doen we met 2 equipes omdat we veel over het platteland gaan. Ook zijn er steeds 2 equipes die rechtstreeks naar de volgende camping gaan om de plaatsen uit te zetten en afspraken met de camping te maken.

Bij binnenkomst pak je een nummer en op die plek sta je altijd andere buren. Wij zijn op reis 9 aan de beurt. Op deze manier  proberen ze iedereen in te schakelen. Wij hebben ook als taak om op het bord te schrijven wat er allemaal te zien en te bezoeken is op elke camping.

Vrijdag 19 juni hebben we een activiteit met zijn allen. De mannen hebben een paar weken geleden een menu van een medereiziger gekregen en moesten vanavond koken. . Geert Jan had het allemaal zelf gedaan, ik heb de appel en peer geschild, maar de rest allemaal door hem gedaan. Kip met ui, rauwe ham, paprika, tomaten puree, knoflook, ananas, appel, peer en rijst. Heerlijk. Toe ijs van de club en een accordeonmuziekje.

1. Joke:
    Goede maandagmorgen Geert Jan en Miny,

Mooi uitgebreid verslag. We reizen met jullie mee. Hier schijnt de zon, het belooft een mooie dag te worden. Hopelijk is dat bij jullie ook zo. Veel reisplezier vandaag. Lieve groeten van Wim en Joke.
  2. Margreet:
    Hoi Miny en Geert Jan,

Fijn te horen dat jullie het naar de zin hebben. We zijn enthousiaste volgers van jullie!
  3. G.Oosting:
    Hallo Geertjan en Miny
    Fijn dat jullie het naar de zin hebben.
    We hebben nu voor het eerst internet op de camping, dus nog een boel leeswerk van jullie verslagen te doen.
    Inmiddels ook een gezonde franse kleindochter erbij. (Gabriella)
    Groet vanuit Parijs
  4. Miny en Geert Jan:
    2 juni 2015
    Grietje en Geert van harte gefeliciteerd met jullie derde kleinkind.
    Hun wens is vervuld dus een meisje.